Σάββατο, Ιανουαρίου 01, 2011

Πρόσεχε τι εύχεσαι...Η σοφότερη συμβουλή!

Μου το υποσχέθηκα. Το 2011 δε θα γκρινιάζω. Το 2011 θα είμαι χαρούμενη. Θα είμαι δημιουργική, γεμάτη όρεξη και υπέροχη διάθεση. Το 2011 δε θα κλάψω και δε θα διαμαρτυρηθώ χωρίς λόγο(οι ταινίες με το george clooney είναι ένας πολύ σοβαρός λόγος να κλάψει κανείς). Το 2011 θα κάνω όσα δεν έκανα, όσα δεν πρόλαβα να κάνω, όσα ξέχασα και εκείνα που φοβόμουνα τα προηγούμενα χρόνια. Μου το υποσχέθηκα. Το 2011 θα τελειώσω τη διπλωματική μου (ακόμη και αν δεν έχω μάθει να κάνω τις τέλειες εργασίες). Το 2011 θα κερδίσω το στοίχημα που έβαλα (και θα κάνω επανάληψη τα ρώσικα που έμαθα). Το 2011 μπορεί να μάθω και πορτογαλικά ή ίσως ξεκινήσω και δεύτερο μάστερ. Μου τα υποσχέθηκα όλα αυτά και πολλά άλλα.
Τι και αν ήθελα να αλλάξω τόπο για το ρεβεγιόν, έτσι για το γούρι; Τι και αν υπολόγιζα στη γοητεία εκείνου του χαριτωμένου άσπρου φορέματος; Τι και αν έβαζα και τις πανύψηλες γοβίτσες μου και το κατακόκκινο κραγιόν μου; Τι και αν ήθελα να με βρει η χρόνια κεφάτη, χαμογελαστή, υγιή και όμορφη, παρεούλα με αγαπημένα πρόσωπα (όχι δικά μου όλα, αλλά πολύ αγαπημένα μου); Πάλι στα ίδια βρέθηκα και με ένα πελώριο κεφάλι που μάλλον δεν ήταν το δικό μου. Και για όλα φταίω εγώ που δεν προσέχω τι εύχομαι...
Το είπα ξεκάθαρα και δυνατά, με το βλέμμα στραμμένο ψηλά. Με άκουσα...Και μάλλον με άκουσαν και άλλοι και κάνανε την ευχή μου πραγματικότητα.
-Θεέ μου!!!Κάνε να πεθάνω πριν τις 00.00 ή έστω να με βρει ο νέος χρόνος μόνη μου με την κατάθλιψη της ημέρας. Το είπα, το θυμάμαι.
Το 2011 ωστόσο δε θα το αφήσω στην τύχη του. Τι και αν τα γούρια και οι προσδοκίες μου δεν έπιασαν; Τι και αν μου λέγανε πως ότι κάνεις τη βραδιά της Πρωτοχρονιάς θα το κάνεις και όλες τις υπόλοιπες βραδιές του χρόνου; Όχι. Εγώ το 2011 το περίμενα πως και πως. Το 2011 θα το φροντίσω από την αρχή. Δε ξέρει με ποια έχει να κάνει! Το 2011 θα είναι δικό μου!!
Εξάλλου, είναι ακόμη πάρα πολύ νωρίς για γκρίνιες και απαισιοδοξίες...Και ασφαλώς, οι αφετηρίες στη ζωή μας, οι νέες βάσεις και τα νέα, μικρά αλλά σημαντικά ξεκινήματα-ξυπνήματα βρίσκουν πάντοτε και τον κατάλληλο χρόνο και τον κατάλληλο τόπο.
Μπορεί να 'πέθανα' για μία νύχτα, αλλά από σήμερα μετράω άλλες 364 για να ζήσω την τέλεια χρονιά. Δε ζήτησα και δεν περίμενα δώρο από τον άγιο Βασίλη γιατί το καλύτερο δώρο το έχω δίπλα μου και δεν το αλλάζω..Μπορεί και σήμερα να μην είναι η τυχερότερη μέρα μου, αλλά σίγουρα είναι μία μέρα που μπορώ να κάνω ότι μου αρέσει..
Μπορεί πάλι το 2011 να μην εξελιχθεί όπως το περιμένω. Μπορεί να γίνουν πολύ σημαντικά πράγματα. Μπορεί να μη γίνει και τίποτα. Μπορεί να γίνουν όσα θέλω και να είμαι χαρούμενη. Μπορεί να γίνουν και εκείνα που δε θα ξέρω από που μου ήρθαν και να είμαι ακόμη πιο χαρούμενη.
Το σίγουρο είναι πως για φέτος τουλάχιστον αποφάσισα να σκίσω λίστες με υποχρεώσεις, να αγνοήσω τους δείκτες των ρολογιών (πάντα πάω 10 λεπτά μπροστά χωρίς λόγο), να ξεχάσω κάπου την ατζέντα μου και να κάνω μόνο αυτό που μου αρέσει πιο πολύ. Να κάνω δηλαδή, ό, τι μου αρέσει.
Δε μπορεί να  κάνουν λάθος τόσα παιδάκια που φέρονται κατά αυτόν τον τρόπο...
Το 2011, λοιπόν, εύχομαι να ξαναγίνω παιδί.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.